Slimme audio-oplossingen van eigen bodem
ArtSound is een toonaangevend Belgisch merk dat gespecialiseerd is in slimme audio-oplossingen. In samenwerking met Plantrekkers (strategische partner) mochten we ons buigen over hun merkstrategie. Heel wat conversaties gingen vooraf aan deze uitdagende oefening. De vele gelaagdheden brachten we samen in een nieuwe merkidentiteit met veelzijdige storytelling.
Het resultaat? Een nieuwe baseline (‘We speak sound’), een compleet brandbook en alle daarbij horende uitwerkingen.
Deze opdracht kwam tot stand in samenwerking met Plantrekkers, kijk zeker ook eens op www.plantrekkers.nu
Als grafisch ontwerper heeft Hannah gewoon alles in huis. Ze denkt mee en vindt op elke uitdaging wel een oplossing. Ze vertaalt een merk of boodschap in een visueel sterk verhaal dat conceptueel altijd goed zit voor de doelgroep. Ongeacht het communicatiekanaal. Vergeet ik nog iets? Ja, ze is gewoon ook een heel fijne madam om mee samen te werken!