PROJECT

ICT Kaisha

Branding met serieuze Japanse vibes

Specialismen

Branding

Digital storytelling

Grafische vormgeving

Storytelling

Logo & identiteit

Webdesign

de samenwerking

ICT bedrijf Kaisha, wat zoveel betekent als 'bedrijf' in het Japans vertelt een prachtig verhaal in het IT-landschap.

Deze kmo uit Bazel brengt IT op een verfrissende manier, waarbij ze prat gaan op 4 pijlers, namelijk custom fit oplossingen, toegankelijkheid, doorgedreven expertise en een langetermijnvisie.

Ze brengen IT in mensentaal en hebben een deur die altijd open staat. Uiteraard zijn ze goed in hun vak, heel goed zelfs. En bij àlles wat ze doen kijken ze verder dan de horizon. Als ze hun klanten iets duur kunnen verkopen dat ze eigenlijk niet nodig hebben, zullen ze dat nooit doen. Ze hebben een langetermijnvisie met hun klanten én medewerkers. 

Voor dit bedrijf mocht ik de basis van hun merk, storytelling en complete website uittekenen en uitrollen. En het resultaat is oprecht en opvallend. En vooral heel atypisch IT. Missie geslaagd.

Een krachtige homepage
De 4 pijlers die in alle mogelijke vormen worden doorvertaald
Digital storytelling
Professionele bedrijfsfotografie in de Japanse Tuinen te Hasselt
Review

Sinds HANNAH onze Branding - Storytelling - Marketing onder haar vleugels neemt zien we onze naambekendheid & impact sterk stijgen.

Van Gasse Wouter, CEO

ICT Kaisha