PROJECT

Spar

Win een chef in huis.

Specialismen

User Interface

Digital storytelling

Grafische vormgeving

Storytelling

de samenwerking

Een wedstrijdcampagne voor Spar

Voor deze campagne mocht ik mee nadenken over een pakkende manier om de Kenwood Cooking Chef in de kijker te zetten. Deze knotsgekke keukenrobot kan werkelijk àlles. Resultaat: een opvallende wedstrijdcampagne die werd doorgetrokken op alle touchpoints in en buiten de winkels.

Van conceptuele ideeënfase tot concrete grafische uitwerkingen waar het team van Spar zelf mee aan de slag kan.
'Win een chef in huis' met de Kenwood Cooking Chef XL.
Roll-up banners om de actie extra in de verf te zetten binnenin de winkels.
Een wedstrijdpagina om de wedstrijd ook online te laten leven.
Stickers en buttons die strategisch doorheen de hele winkel gepaatst kunnen worden om de wedstrijd kenbaar te maken. Een goede wedstrijdcampagne gaat tot in de kleinste details. Volgens de 'Rule of 7' moet een klant een boodschap minstens 7 keer gezien hebben vooraleer hij of zij actie overweegt. Herhaling werkt!

Samen sterk

Dit project werd gerealiseerd in opdracht van en samen met Plantrekkers. Omdat je meer kan als je je krachten bundelt en samenwerken altijd leidt tot een beter eindresultaat. Neem zeker een kijkje op www.plantrekkers.nu en ontdek waar zij voor staan.

Review